OSVRT: NEMA KORONE NI PANDEMIJE, KADA SE ISPRAĆA PREMINULI VOJVOĐANSKI GLAZBENIK BALAŠEVIĆ..A VIRUS ĆE POPUSTITI I PRED LOKALNE IZBORE!!!????

Potpuni sraz priče o pandemiji, dogodio se nebrojeno puta, Stožer je sam sebe odavno pokopao, pogotovo odlukom da se otvore casina i kladionice, ali ne i terase kafića i kafići. No koliko je cijela priča o pandemiji došla do apsurda u svojoj neuvjerljivosti svakako svjedoče vijesti nakon smrti srbijanskog glazbenika Đorđa Balaševića, diljem svih zemalja biše SFRJ pa i Hrvatske “spontana” okupljanja više stotina ljudi bez ikakvih maski, naslovnice o tome kako se 10 tisuća ljudi okupilo u Novom Sadu u Vojvodini i ispratilo lampionima pokojnog glazbenka… okupljanja povodom smrti glazbenika diljem zemalja bivše Jugoslavije, samo svjedoče o potpunom rasulu u globalnoj predstavi zvanoj koronakriza??

Ovakvih nevjerojatnih primjera imamo svakodnevno na sve strane… mase ljudi u trgovačkim centrima, a zatvoreni kafići, ljudi sve više jednostavno ignoriraju sulude mjere društvenih ograničenja i zatvaranja.

Da bismo sami potvrdili koliko je cijela priča nevjerodostojna, evo , smatramo kako će se otvaranje društvenog života u Hrvatskoj dogoditi uskoro ciljano pred Uskršnje blagdane, a kasnije tijekom ljeta dodatno popuštati “mjere” zabrana ustavom zagrantiranih ljudskih sloboda, koje će se dodatno omogućiti tijekom predstojećih lokalnih izbora, da bi nakon toga svega uljedio nastavak predstave i represija i teror nad čovječnastvom… Hoćemo li biti u pravu, ili ne, pokazti će vrijeme uskoro!

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo