KUTINA: ODRŽANA PRVA RADIONICA VEZANA UZ TURISTIČKO BRENDIRANJE MOSLAVINE

U Kutini je u kino sali kutinskoga POU danas održana prva u nizu radionica za izradu strategije brendiranja Moslavine kao turističke dionice. Ovu strategiju TZG Kutina provodi sa udruženim turističkim zajednicama mikroregije Moslava LAG Moslavina.

Slične radionice održati će se u svim gradovima Moslavine koje obuhvaća LAG, a cilj je turističko promoviranje Moslavine kroz autentične lokalcije i potencijale.

Cilj je izdvojiti najvažnije i najatraktivnije lokacije u Moslavini. Godinama ukazujemo kako je naš turistički potencijal zanemaren, no i na oprez kod odabira suradnika, jer se oko turističkih projekata i novca koji se uz njih veže često nalaze i osobe s osobnim interesima, vlastitim površnim idejama i nakanama, dok bi u ovakav projekt trebalo uključiti različite udruge i pojedince s terenskim i drugim iskustvima.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s