KUTINA/SCENA: RECENZIJA-“LOS KOZMOS”: ZAČUDNO PUTOVANJE PRERIJAMA MAŠTE , GLAZBENIM SVEMIRSKIM BRODOM ČIJI NISTE TEK PUTNIK, VEĆ I PILOT….

Rock scena u Kutini imala je svojih uspona i padova, valova , plime i oseke, no na neki način živi i danas. Od aktivnih bendova i glazbenih projekata, danas ćemo se uhvatiti neobičnog tria “Los Kozmos”.Ako uzmemo u obzir činjenicu da ovaj tročlani bend svira neku vrst surf rocka, pomješanog sa “tex-mex” zvukom, već je to dovoljno da se ovaj glazbeni projekt uzme u obzir i privuče pažnju.

Los Kozmos čine tri glazbenika, od kojih su dvojac , solo gitara i bas, nekadašnji članovi kultnog kutinskog pank benda “Panj”. Los Kozmos kao prvo zvuči zaista “kozmički”, melodični surf rock, s dozom psihodelije, te letargične , pomalo nostalgične i sjetne vibracije koju ovaj zvuk nosi, ima i energičnost i opijajući učinak za slušatelja…

Ritmovi su raznovrsni, a čist zvuk gitare i groovie bas dionice uz “priču” koju nose pjesme poput “Mak”, pa čak i čitavog albuma poput onog “Čudno sjeme” i druge jednostavno slušatelja vode kroz priču koju doslovno sam može kreirati… neodoljivi “western” pejsaži stvaraju se nezaobilazno kroz glazbu ovog benda, koji svojom glazbom može biti i na otvorenom “highwayu” negdje u bespućima Novog Meksika, ali i backgorund nekog filma u režiji Quentina Tarantina..

Los Kozmos, briljira prvenstveno svojim glazbenim ambijentom, koji je neosporan, ovo je bend koji proizvodi ambijent, stvara slike i govori glazbom, što danas nažalost i nije čest slučaj na domaćoj rock sceni…. izostanak vokala, zapravo ne postoji, ukoliko poslušate dok ste u modu neki od uradaka kutinskog trojca…

Los Kozmos, je bend za slušanje, za lagano njihanje u ritmu i uživanje u vlastitom filmu, nošenom i pogonjenom upravo glazbom ovog benda. Moglo bi se kazati kako bend ima ulogu pogonskog goriva, odnosno svemirskoga broda u kojemu slušatelj nije tek puki putnik, već i pilot….Specifičnost dosadašnjih albuma koje možete poslušati na you tube kanalu benda jest da se pojedinačne pjesme praktički teško mogu izdovjiti iz cjeline..međusobno slučajano, ili namjerno sjajno uvezane u putovanje koje traje od prve sekunde zvuka, do završetka albuma..

Nakon “Diskordia”, bend je javno objavio za slušanje albume, “Čudno sjeme”, te prije tri mjeseca posljednji uradak, “Zlatna serija”….Studijski albumi su sačinjeni uglavnom u kultnom kutinskom Provincijskom Pank studiju “Svinjac”, a bend uz začudnu glazbu prati i odličan vizuelni identitet, u kojemu će se pronaći ne samo ljuditelji glazbe već i kultnih “špageti” westerna skrojenih pod režiserskim i glazbenim palicama Enia Moriconea i Sergia Leonea, ili filma njemačkog redatelja Wima Wendersa “Paris-Texas”.. .. mi imamo takav dojam..

Los Kozmos, možda je trenutno bez ustezanja najzreliji i najkompletniji produkt kutinske glazbene scene koji se može nositi s bilo kojom probranom publikom na planeti…. univerzalni glazbeni riječnik kutinskog trojca razumljiv će biti i u Njemačkoj, Brazilu, obalama meksičkog zaljeva i Finskoj….

Naša ocjena: IZVRSNO

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu: