KT/OSVRT: PREDSTAVA “SVEČANA SJEDNICA” ZA STRANAČKU I DRUŠTVENU STAREŽ, MLADEŽ I KLATEŽ

Tko to u četvrtak obilježava “Svečanom sjednicom gradskoga vijeća” Dan grada Kutine? Ponajmanje naravno kutinčamni. Ova svojevrsna parada i predstava predstavlja tek javno paradiranje lokalnih politirača, gradske društevene i gospodarske elite koja pravi na naš račun predstavu samoj sebi, danas , više no ikad!

Iza cijele šarade stoji pak vrh lokalnog HDZ-a i gradonačelnik Babić kao figura. Danas se veseli hodočasnik koji je sablaznio javnost svojim objavama na društvenoj mreži, gdje skače ulicama Rima, s umjetnim očima , dok na profilu stavlja žalopojke o “teškim vremenima” sa svog putešetvija i vratio?

Kako smo doznali danas se u Domu kulture radila i nekakva “štih proba” svečane sjednice? Ovako nešto ranijih godina nismo čuli da se radilo? Treba dodati i činjenicu kako su dva tehničara u POU dala otkaze pa se zaposlilo novog, za kojega se govori kako uopće ne zna obavljati većinu tehničkih poslova navedenih u opisu posla u natječaju??? Da je to blizu istini, svjedoči i nedavni primjer gdje je POU angažirao dva tehničara odnosno tvrtku iz Čazme upravo za poslove koje je trebao obavljati novouposleni u POU i tako potrošio za samo jedan dan 5000 kuna??? Toliko o novoj ravnateljici POU Kutina i njenim potezima!

Hoće li se netko angažirati, ili već je i za uprizorenje političke predstave zvane “Svečana sjednica”?? Jesu li gradski informatori, prevedi, HDZ naručio i platio javnim novcem i promovtini filmić o svojim velebnim uspjesima zadnjih godinu dana?? Vjerujemo da je, a to ćemo vidjeti već u četvrtak.

Neće u tom promotivnom filmu nikako biti spomenuto kako je prvih 4 mjeseca tekuće godine gradonačelnik umjesto na radnom mjestu proveo u pritvoru u Remetincu, ni da je Elektrocentar Petek u blokadi računa i pred stečajem, a ni da se radovi na Aglomeraciji otežu, grad izgleda poput oranice, ne zna se “tko pije, a tko plaća”, troškovi rastu…. Neće biti spomenuta vjerojatno ni posve suluda priča o “spojnoj cesti za HZMO” u Crkvenoj ulici , a što je u stvarnosti prilaz privatnoj zgradi kojoj je gradska vlast ovo omogućila, pa čak tvrtku istog vlasnika gradskim novcem angažirala da na gradskom zemljištu napravi cestu točno do ulaza u svoju privatnu zgradu?

Neće HDZ-ov medijski cirkus zvan “Pozitivna Kutina”, na društvenoj mreži, a iza koje stoji pročelnik informativnog ureda , gradonačelnik i član mladeži stranke podijeliti ni jedan tekući društveni problem u Kutini, već će javno “cviliti” na svaku opravdanu kritiku, kukati , a onda građane nazvati seljanima?

U Kutini se privatnim interesima pogoduje , vidljivo čak i laicima, a HDZ je gradsku upravu pretvorio u svoje privatno vlasništvo, predizborni stožer i mjesto uhljebljivanja ljudi iz svoje stranke i kruga prijatelja. Od gospodarske obnove nema ni naznaka, osim što Petrokemija više ne proizvodi ništa već pakira tuđe gnojivo i čeka “strateškom kupca”??? Dakle Petrokemija možemo kazati proizvodi proizvod kakav trenutno proizvodi i gradska vlast, NIŠTA!

Gradsko vijeće pretvoreno je u igrokaz opet vrha HDZ-a i Zlatka Babća, oporoba je nestala uz rijetke izuzetke, a oni koji su najviše galamili po društvenim mrežama, kritizirali, a da nisu imali ni jedan jedini pametan i konkretan prijedlog za ništa, nestali su, zašutjeli i kukaju kako im je svega dosta??? Postavlja se pitanje svih pitanja, za koga su uopće glasovali kutinčani i što se tiče prevare zvane današnja vladajuća većina i što se tiče takozvane oporbe, a zapravo nakupine najnesposobnijih lokalnih likova u modernoj povijesti Kutine?

Imamo danas ono što imamo, lokalnu malenu interesnu, klijentelističku skupinu korumpiranu do krajnjih granica, koja gradom upravlja kako god joj se svidi, čak usput i licemjerno ismijava građane, te vjeruje kako će im se opet dati glasovi na sljedećim izborima i oporbu koja nije u stanju predložiti konkretne projekte koji imaju glavu i rep, nego kuka za Malim Lošinjom i sličnim trivijalnim glupostima, ili sipa drvlje i kamenje u potpuno pogešnom smjeru po društvenim mrežama, privatnim medjima i putem lažnih profila???? Kakva politička scena Kutine??? Čudno je da grad uopće više i postoji…

14 % manje stanovnika je još i dobro što se moglo dogoditi s obzirom kakva nas politika i koji ljudi predstavljaju!? Koga to aktualni HDZ kutinski nudi umjesto Babića za još jedna mandat rastavljanja, devastiranja i privatiziranja Kutine??? Roberta Kolenca?? Krešimira Lenića??? Tomislava Kojundžića??? Ivana Crnca??? Pa današnji HDZ u Kutini samom činjenicom da u ovom sastavu upravlja gradskim resursima dovoljan je znak za paljenje crvenog alarma…društvo i grad su nam na dnu dna!

Drugi ešalon HDZ-a Kutina, Tena Jevak Benčić, Nebojša Ćović, mlađahni vijećnik Šurbek??? Ili netko treći??? Koga to HDZ uopće ima tko može zaustaviti recimo divljanje korupcije unutar te stranke, ilki tko i sam nije posljedica nepotizma i korupcije HDZ-a???

Tko shvaća da luetanje po društvenim mrežama i, hvalisanje, držanje ruke na srcu ispod podrapane državne zastave , izgradnja šetnica i zapošljavanje članova obitelji i stranke nije NAPREDAK NI GOSPODARSKA OBNOVA JEDNOG GRADA???

DAN GRADA???? 90% kutinčana ne slavi nikakav dan grada, koji će sljedeće godine biti za Petrovo, što najavljuje reformator Zlatko Babić, kao da će to išta promjeniti. Dan grada služi kao teatar kiča, samopromocije , te paradidranja usposlenicima gradske uprave, direktorima javnim poduzeća, ravnateljima javnih ustanova, njihovoj djeci gradskim vijećnicima od kojih pola ne mogu bez sricanja i slovkanja pročitati ni napisani tekst, te stranačkoj mladeži, stareži i klateži!

Budimo realni! Slažete li se s nama? Pišemo i govorimo bez rukavica, a ne uvijeno i prijetovorno glumeći neku hoch elitu grada koji se po broju stanovnika lagano pretvara u selo s puno betona i s privatnim inetresom plasiranim kao javni interes!

Brod tone, a uštimani koruptivno klijentelistički cirkus sastavljen od najgorih među najgorima u četvrtak ima vrhunac svoje ovogodišnje predstave, praizvedbu kazališne dosade bez dirigenta i publike, “Svečana Sjednica”….kako li je prošla današnja generalna proba???

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo